Отож продовжуємо...
Важливо сформувати щаблі знань. Тобто кожен учень повинен поступово пройти з нищого щабля до вищого, усвідомивши який об'єм знань опанував, а з чим має проблеми. Дуже часто ми, вчителі, орієнтуємось на сильніших учнів, забуваючи, що в кожної дитини є свій тип темпераменту. Тому у процесі особистісно-орієнтованого навчання важливо диференціювати завдання для сильніших та більш слабших учнів. У проектній роботі ми можемо це зробити за допомогою усного опитування чи шляхом індивідуальних завдань.
Важливо сформувати щаблі знань. Тобто кожен учень повинен поступово пройти з нищого щабля до вищого, усвідомивши який об'єм знань опанував, а з чим має проблеми. Дуже часто ми, вчителі, орієнтуємось на сильніших учнів, забуваючи, що в кожної дитини є свій тип темпераменту. Тому у процесі особистісно-орієнтованого навчання важливо диференціювати завдання для сильніших та більш слабших учнів. У проектній роботі ми можемо це зробити за допомогою усного опитування чи шляхом індивідуальних завдань.
Немає коментарів:
Дописати коментар